VOTEAZA!!!!

VOTEZI la roblogfest 2010

PuB

@trium c@fe

www.atriumcafe.ro


duminică, 25 octombrie 2009

preluat de pe www.piticigratis.com

McDonald’s ştie mai bine decât tine ce vrei

Ăştia de la McDonald’s ar trebui să-şi schimbe numele în McMamaomida’s. Sau Căpitanul Sugestie. Şi KFC, futu-i in gură, să nu se simtă ignoraţi.

Nu poţi să te duci liniştit, să spui CE VREI şi să îţi dea CE VREI. Noo, vine puletele ăla care a terminat liceul la seral şi îţi face sugestii fine de lucruri pe care ai vrea să le mânânci dar eşti prea idiot să le gândeşti cu capul tău.

Vreţi şi cartofi ?
Doriţi şi salată?
Desert?
Băutură mare?

Dacă vroiam băutură mare CEREAM BĂUTURĂ MARE, FUTU-TE-N FICAT de minimalist salarial ce eşti. No ştiu că nu e vina ta că spui prostii de genul, aşa te-au îndoctrinat şefii să spui, ăia de au supt marketing direct din pula antichristului. Îmi pare rău că ţi-am zis minimalist salarial, dronă nesemnificativă ce eşti.

Dar nu serios, mi-l şi imaginez pe trainer cum le explică în prima zi de muncă.

“Deci dragi drone. Clientul e prin definiţie un om prost cu fruntea osoasă şi depuneri de calciu pe partea dinspre creier. El intră aici cu foamea în glandă, ca prostul, şi dacă îi fluturi prin faţă nişte accesorii comestibile, la care trebuie doar să zică da, va da aproape sigur din cap bălos când se va gândi la ele. Aşa vindem noi sosul!”

Nimeni nu vrea sos. Sosul ţi-l bagă pe gât. Mai ales la McDonald’s. Culmea aroganţei, îmi iau o şaormă de-aia stupidă de la ei şi mă întreabă aia:

- Ce fel de sos doriţi? Ketchup, maioneză sau numaiştiuce?

Sărim peste evidentul fapt că sosul vine la plic şi trebuie desfăcută toată şaorma aia ca să îl înfigi unde trebuie ceea ce e chiar mai stupid decât să-l torni pe deasupra ca prostul, dar nici nu m-a întrebat dacă mai vreau să dau zece mii pe un plic de smecleu. Direct m-a întrebat ce fel de smecleu vreau, ca şi cum mi-a citit ea, proasta satului, gândurile şi şi-a dat seama că eu nu pot mânca căcatul ăla de şaormă fără căcatul ăla de sos.

Serios, e ca şi cum m-aş duce eu la o duduie şi n-aş pune problema dacă vrea sau nu să o fut, ci să o întreb direct:

- Unde o doriţi? La bărboasă, la lorgean sau la măsea?

Data viitoare când mă mai întreabă una dacă vreau ceva ce NU am comandat, o să îi răspund.

- Nu, dar dumneavoastră doriţi, ca bonus, când vă plătesc. să vă trântesc aici pe tejghea cu curul în sus şi picioarele desfăcute ca aripile vulturului şi să vă fut în diagonală la mizerie de să vă căcaţi cu gaură pe mijloc, ca covrigu’ toată săptămâna?

CU DOAR UN LEU.

Un comentariu:

Cazaciuc Ramona spunea...

Deci asta e prea tare..pot să mă opresc din râs? :)))