VOTEAZA!!!!

VOTEZI la roblogfest 2010

PuB

@trium c@fe

www.atriumcafe.ro


vineri, 23 octombrie 2009

scuze....

Imi cer scuze fata de cititorii mei, deoarece in ultimul timp nu am mai postat

Hai sa va zic si de ce......Am trecut de vacanta mare, si imi pare f rau, ca, dupa asta s-au produs o multime de schimbari....prima, si cea kmai dureroasa, am ramas din nou fara iubita....fizic, ca i n rest nu si nici ca as vrea.....Dupa, am dat liceul pe facultate, orele pe cursuri, Covasna pe Sibiu....imi pare si nu imi pare rau....Adica, daca reuseam sa plec din mizeria asta de tara numita Romania, care e frumoasa dar pacat ca este populata, as fi avut 13, max 15 ore pe saptamana...la un nivel mult mai ridicat, academic, fata de incompetentul sistem de invatamant romanesc......Cate ore am aici? De 3 ori....femeie???NU :)) de 3 ori mai multe....aproape....adica am vreo 38 de ore, structurate in cursuri, seminarii si laboratoare de specialitate......

Mda.....cam asta am facut in ultima vreme......

Urmeaza posturi interesante in continuare.....promit ;)

Niciun comentariu: